I'm a Balieber - Reisverslag uit Uluwatu, Indonesië van Jonna Regt - WaarBenJij.nu I'm a Balieber - Reisverslag uit Uluwatu, Indonesië van Jonna Regt - WaarBenJij.nu

I'm a Balieber

Blijf op de hoogte en volg Jonna

31 Mei 2015 | Indonesië, Uluwatu

Ik heb een nieuwe liefde en hij heet Bali. Ja mensen, ik ben weer eens verliefd. Wat een heerlijk mooi eiland en wat een leuke mensen wonen hier
Ik heb een goede keuze gemaakt door eerder naar Indo te komen.
De 25e kwam ik aan en heb de eerste drie nachten in legian geslapen. Ik vond het gelijk al leuk. Daarna ben ik naar ubud gegaan om kim en yara weer te zien. Het was gelijk weer als vanouds gezellig dus!
Ubud is een leuk stadje met een hele mooie omgeving, hier oook 3 nachtjes geslapen. Ze zijn hier ook heel inventief.zo ssliepen we in een bungalow op Arjuna street en ons guesthouse heette dan ook Arjuna house 1. Daarnaast zat dan Arjuna house 2. (Ja andere eigenaren) We hebben ze allebei maar even uitgeprobeerd.

In Vietnam heb ik nog een mooi avontuur beleefd. In de laatste week heb ik samen met 2 Amerikaanse meiden een 3 daagse motorbike tour gedaan. 3 Vietnam easyriders hebben ons in de private tour een hoop mooie niet touristis je plekken in Vietnam laten zien. Dit was echt een bijzondere ervaring en het leukste dat ik in Vietnam gedaan heb. De laatste 2 dagen heb ik in Hanoi doorgebracht. Ik vond het wel leuk maar zoals ik al eerder zei, Vietnam raakt me niet helemaal. De herrie overschaduwd voor mij veel, en dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk.

Nu in ieder geval weer een nieuw avontuur in Indonesië. Ik zie het allemaal wel weer en doe zoals ik al 8 weken doe. Niks plannen en veel spontaan!

Als ik straks terugkom in NL zal ik een baan moeten gaan zoeken. Heeft er iemand toevallig nog een baan voor mij? Ik kan 5 juli beginnen. Ik sta open voor alles maar wel in Utrecht en niet te ver van mn huis graag. En een beetje lekker verdienen. Oh en 36 uur zou mijn voorkeur hebben. En iets waarbij ik niet te hard hoef te werken, ff rustig aan beginnen na zo'n lange vakantie hoor. Ok, zou top zijn! Ik hoor het graag.
Als jullie dat nou even kunnen regelen voor mij, ga ik hier nog even 4 weekjes genieten! Thanks!!

Liefs van Jonna

  • 01 Juni 2015 - 16:36

    Letty:

    Ik word altijd blij van jouw verhalen. Enne.... sommige dingen die hebt geschreven houden we erin
    (Huh???)

    Nog een paar mooie weken te gaan Jon.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Uluwatu

Jonna

Jonna

Actief sinds 27 Maart 2015
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 5030

Voorgaande reizen:

01 April 2015 - 01 Juli 2015

Zuidoost-Azië

08 April 2015 - 08 April 2015

Het begin

Landen bezocht: